Vaahterapolku
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
avatar
Henkilökunta
Admin
Viestien lukumäärä : 9
Join date : 01.10.2020
https://vaahterapolku.palstani.com

Hoitajahaut Empty Hoitajahaut

La Loka 03 2020, 21:07
Ohjeet hoitajahaun tekemiseen:
Kerro meille vähän itsestäsi ja siitä kenen hoitajaksi haluat. Monipuoliset ja massasta erottuvat haut ovat varmasti edukseen!

Abby helppo
Hoitajahaut Abby  
shetlanninponi tamma

Benji vaativa, ei lapsille
Hoitajahaut Benji
trakehner ruuna

Figo
Hoitajahaut Figaro  
new forest ruuna

Gara
Hoitajahaut Gara  
suomenpuoliveri tamma

Heta
Hoitajahaut Hecate  
batakinponi tamma

Huju
Hoitajahaut Huijari  
suomenhevonen ruuna

Kiivi
Hoitajahaut Gaifa  
arabialainen tamma

Nasa
Hoitajahaut Nasa
suomenpuoliveri tamma

Rambo
Hoitajahaut Rambo
irlannincob ruuna

Salli
Hoitajahaut Salli
westfalen tamma

Sepi
Hoitajahaut Sepi
suomenhevonen ruuna

Seppo
Hoitajahaut Seppo
suomenpiekkari ruuna

Vaakku
Hoitajahaut Vaakku
tilastohevonen tamma

Väiski
Hoitajahaut Vaiski
eestinhevonen ruuna

Hoitajan löytäneet:
Missi - Salli


Viimeinen muokkaaja, Henkilökunta pvm Ke Joulu 15 2021, 21:00, muokattu 3 kertaa
Salli
Salli
Viestien lukumäärä : 3
Join date : 14.12.2021

Hoitajahaut Empty Vs: Hoitajahaut

Ti Joulu 14 2021, 13:42
Hahmoni Salli Tamminen hakee hoitajaksi ja omassa päässään mahdolliseksi kisaajaksi Missille. Salli on poninomistaja, mutta Keijupihassa asustava poni jää nyt mammalomalle ja eläkkeelle ja siitä ei ole enää kisakäyttöön. Uutta ponia ei Sallille nyt osteta, vaikka hieman lellitty tyttö sitä toivoisikin. Onneksi Vaahterapolku avautui ja kaunis Missi-poni pisti heti Sallin silmään hänen käytyä parilla irtotunnilla. Salli näkee jo nyt itsensä Missin kanssa Tie Tähtiin-kisojen voittajana ja laukkailemassa yöttömässä yössä Norjan Lofooteilla. Tietenkin ponia pitää arjessakin hoitaa ja sopeutua siihen, että se on tuntiponi. Ehkä Salli pystyy siihen, ehkä ei.

(Hoitaminen tarkoittaisi melko kausittaista, inpiksen ja ajan mukaan tapahtuvaa puuhastelua =D
Laitan Sallin linkin discordissa, kun foorumi ei vielä salli)

Juuso and Jippu tykkäsivät

Jippu
Jippu
Viestien lukumäärä : 10
Join date : 26.12.2020
Ikä : 31

Hoitajahaut Empty Vs: Hoitajahaut

Ti Joulu 14 2021, 23:21
Salli on ehdottomasti tervetullut Missin hoitajaksi!
Kilpaileva hoitaja olikin haaveissa minulla, koska Missistä on varmasti vielä moneen ja tulee hyvästä kilpasuvusta muutenkin.
Luonne siltä näyttäisi puuttuvan (edelleen.. Köh, kukakohan unohtanut sen kokonaan, öhömmm...), mutta sellainen säpäkän järkevä nuorikko kyseessä.

Tervetuloa kokeilemaan, pystyykö Salli tuntiratsun hoitajan uraan ja toivotaan, että ne kisahaaveet toteutuu Tie Tähtiin-kisoissa sekä siellä Norjassa.

Aktiivisuudestakaan ei kannata kenenkään ottaa stressiä. Ylläpitäjät tietävät erittäin hyvin (nykyään), että tää touhu on menee niin inspiraation ja IRL-kiireiden mukaisesti, joten ketään ei olla potkimassa pihalle jos ei kerran kuukaudessa jotain tarinaa/kuvaa foorumille ilmesty. Very Happy Jos ees kerran vuodessa...?

Linkkiasiaa pitääkin vielä tutkia, miten ne saikaan toimimaan heti eikä viidestoista päivä...

Salli tykkää

avatar
Jippumummo
Vierailija

Hoitajahaut Empty Vs: Hoitajahaut

Pe Joulu 17 2021, 18:03
Testing testing joko toimii linkittäminen vieraanakin?
avatar
Mila
Vierailija

Hoitajahaut Empty Haen Abbyn hoitajaksi

La Toukokuu 28 2022, 11:14
Hei olen 10 vuotias tyttö olen harrastanut 4 vuotta ratsastusta.olen tarpeeksi kevyt ja lyhyt menemän shettiksellä.minua kiinnostaisi myös kaikenlaisissa talli töissä auttaminen 🥰🐴
Sponsored content

Hoitajahaut Empty Vs: Hoitajahaut

Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa